czwartek, 1 października 2020

Romantyczna kartka Lilac Story

Cześć!
Dzisiaj chciałabym podzielić się z Wami kartką z przepięknych papierów Lilac Story. Grafiki te dają ogromne możliwości w tworzeniu, od prostych kartek po bardziej skomplikowane projekty np. jounk journali z przegródkami na tagi i koperty, które są dostępne w Lilac Story. 

Moja kartka jest dość przestrzennym projektem. Grafiki wydrukowałam na papierze wizytówkowym z fakturą płótna. Wszystkie brzegi zabarwiłam tuszem i postarzyłam nożyczkami. Kwiatuszki pokryłam akwarelami w taki sposób aby pasowały do pięknych hortensji - motywu przewodniego tych grafik :)
A jak powstawała kartka możecie zobaczyć na filmie, który zostawiam na dole posta. Jest to pierwsza moja "tutkowa" próba, mam nadzieję, że wybaczycie mi niedociągniecia :)  





Serdecznie pozdrawiam, Agnieszka :) 










Brak komentarzy: