niedziela, 29 sierpnia 2021

Zakładki z Rudą


Nie zaprzeczam, że grafiki "My Portrait" (przeze mnie nazywane grafiki z Rudą) są moimi ulubionymi. Oczywiście mam dużo więcej ulubionych grafik od Żanety, ale te są dla mnie najbardziej inspirujące w ostatnim okresie. Głowna bohaterka jest tak słodka, że nie mogło jej zabraknąć na moich trójkątnych zakładkach. 




Bardzo łatwo  wykonać: przycięłam kwadrat o krawędziach 9,5 cm, który później podzieliłam na dwa trójkąty, a krawędzie o tej samej długości przebigowałam na wysokości 1,5 cm od krawędzi. Na łączeniu bigowań trzeba odciąć mały trójkącik, aby krawędzie ładnie się zagięły i przykleić kawałek papieru, który przytrzyma te krawędzie, tworząc miejsce dla założonej kartki. Zobaczycie to na poniższym zdjęciu. Na trójkącie przykleiłam grafiki z Rudą, a pod nimi wyciętą serwetkę z wykrojnika oraz w jednej kółeczko z "Lilac Story" a w drugiej serwetkę z "Old Lace".   

Do wykonania zakładek użyłam grafik:
  
 

Mam nadzieję, że ta prosta inspiracja zachęci Was do zrobienia podobnych zakładek. 
Życzę miłego scrapowania :) 



2 komentarze:

ewinka Nowa pisze...

Piękne, uroczy rudzielec! Ja robię narożne trochę większe, ale rozmiar łatwo dopasować do ozdobnych elementów. Pozdrawiam 😀

Agnieszka Korman pisze...

<3