czwartek, 13 stycznia 2022

VINTAGOWE LOVE

 Dzień dobry.

Dziś mam przyjemność pokazać Wam na blogu po raz pierwszy w nowym roku swoją pracę inspiracyjną. Pomyślałam sobie, że skoro za miesiąc są Walentynki, to może stworzę coś w tematyce miłosnej. Co prawda nie będzie to taka typowa, czerwona kartka walentynkowa, a bardziej vintage. Właściwie to może być z powodzeniem kartką ślubną, ale jak kto woli. Użyłam w niej tła w nutki oraz grafik z sercami. A do uzupełnienia kwiatowej kompozycji wykorzystałam kolekcję zielonych listków.

 


 
Wykorzystałam tu te oto grafiki:
 

Miłość serca-cyfrowy kolaż arkusz-zestaw 2 arkuszy-do druku zdjęcie 1 Kolekcja Zielonych Liści  18 Kwiatowych Elementów Akwareli  zdjęcie 1 
 
 Vintage skrzypce-tło i elementy-cyfrowy kolaż arkusz-do druku zdjęcie 1

Pozdrawiam serdecznie

Małgosia :)


Brak komentarzy: