piątek, 25 lutego 2022

Ślubna kartka z kolekcją Old Time

 Hej wszystkim!

Dzisiaj pokażę Wam ślubną kartkę z kolekcją Old Time. Postarałam się połączyć dwie barwy na swojej pracy - róż i błękit. Kwiaty do kolekcji idealnie się wpasowały, żeby stworzyć jednolitą całość. Bazy kartki ostemplowałam stemplami z kleksami i pochlapałam kremową ecoliną. W kompozycję wcisnęłam koronkowe różyczki i koronki. Całość ozdobiłam kokardą ze wstążką i tasiemkami.  Napis z metalu ukręciłam sama z drucika w kolorze miedzi.







W pracy użyłam:


Pozdrawiam Was serdecznie

3 komentarze:

Angela pisze...

I love to visit this blog! All cards/creations are really gorgeous. I've purchased several digital papers en designs in the Etsy Store. It's fun to play with them in my Silhouette Cameo.

Koraliki Beaty pisze...

Thank you so much

Nancy pisze...

That's such a pretty card! I really like the addition of the wire "Love"!