środa, 23 marca 2022

KRÓLIKOWE WZGÓRZE

 Cześć! 

Niełatwo tworzyć w dzisiejszych czasach, niestety nie do wszystkich przyszła wiosna. Czasem jednak trzeba pozwolić sobie na chwilę zapomnienia, tak dla wytchnienia. 

Chciałabym Wam pokazać moje królikowe wzgórze. Zastanawiałam się długo, czy może jednak nie królicze, ale słownik podpowiada, że królikowe też jest dobrze :). 



Bazę obłożyłam lnianym materiałem, a uszy uszyłam :). Ręcznie, zabrakło mi już na biurku miejsca na maszynę ;). 


Dopiero po zrobieniu zdjęć zauważyłam, że biały kwiatek (który dostałam od Cytrynowego Magla <3) zasłania "ó", tworząc krulikowe :D Ciekawe, czy ktoś zwrócił na to uwagę? ;) 

Tu macie dowód, że to tylko niefortunne ułożenie :). 


Zauważyliście obok zakochanej króliczek pary jeszcze jeden wystający ogonek z kwiatków? ;) 




Króliki nie dość, że świetnie nadają się do wiosennych (nie tylko tych wielkanocnych, a w Digital Paper królików jest całe mnóstwo!) prac, to tym bardziej są bliskie mojemu sercu, ponieważ niedawno taki biały żywy pluszak powiększył naszą rodzinę. Chciałam zrobić zdjęcie pracy razem z nim, w zasadzie był moją inspiracją, ale okazało się, że królik też zając i jednak ucieknie :D.



Trzymajcie się, nie poddawajcie i pozwalajcie na chwilę zapomnienia podczas pracy twórczej!

 Ściskam, benia



2 komentarze:

Silije pisze...

Kolejną cudowna praca🥰❤️😘

b.mi.pracownia pisze...

Dziękuję ❤❤❤