niedziela, 15 maja 2022

KOMUNIJNA KARTKA KOPERTÓWKA

 Witajcie!

Sezon komunijny trwa w najlepsze. Więc na dzisiejszą inspirację przygotowałam Komunijną kartkę kopertówkę. Myślę, że jest to fajna i zarazem elegancka forma kartki, pamiątki z okazji Komunii.

W swojej pracy wykorzystałam zestaw Eucalyptus. Dzięki swojej kolorystyce, beżowo-zielonej, jest uniwersalny i można go wykorzystać praktycznie do każdej pracy. Dodatkowo zestaw to nie tylko papiery, ale też elementy do wycięcia i ramki. 

W swojej pracy, oprócz zestawu, wykorzystałam kwiaty z foamiranu takie ala lilie, listki wyembosowane na złoto na kalce. 

Rameczkę z zestawu umieściłam na serwetce wyciętej wykrojnikiem. Natomiast na rameczce znalazł się motyw komunijny, czyli złoty napis IHS wycięty również wykrojnikiem.

Jeżeli macie ochotę zobaczyć jak powstawała ta kartka, to zapraszam Was na nasz kanał na Youtube, gdzie czeka na Was krótki tutorial z procesu powstawania tej kartki.

Mam nadzieję, że kartka Wam się spodoba.

Oto kilka zdjęć.





Wykorzystałam zestaw Eucalyptus


Link do tutorialu

https://youtu.be/V1ShajVVg3c


Pozdrawiam :) 



Brak komentarzy: