czwartek, 13 października 2022

ZIMOWE BLIŹNIACZKI

 Witajcie! 

Sezon na kartki świąteczne uważam  oficjalne za rozpoczęty. 

Jako pierwsze w tym roku powstały dwie bliźniacze karteczki z papierów Digital Paper.

Korzystałam z dwóch kolekcji digi, pierwsza to Christmas Holiday- użyłam arkuszy bez kwiatów (niebieski oraz szary), a druga to Snow Village, z której wykorzystałam słodkie stempelki z bałwankami.

Pod stempelki dodałam kilka warstw wianuszków z wykrojnika, które ozdobiłam malutkimi kuleczkami ze styropianu.

Nie mogło oczywiście też u mnie zabraknąć kwiatów z foamiranu i dodatków florystycznych. 

Aby nadać mroźnego klimatu całość ,,pobrudziłam" pastą  śniegową. 

Mam nadzieję, że nie zawiało za bardzo chłodem 😉







Oto wykorzystane kolekcje 👇






Pozdrawiam serdecznie 

Julia




Brak komentarzy: