wtorek, 18 kwietnia 2023

KARTKA KOMUNIJNA DLA CHŁOPCA

 Witajcie

Okres komunijny już za pasem, co odczuwam bardzo mocno, patrząc na tematykę prac goszczących na moim biurku. Nie da się ukryć, że kolekcja First Communion pojawiła się w idealnym momencie i jest dla mnie ogromnym wsparciem w tworzeniu kartek i boxów o tematyce komunijnej. 
Tym razem postawiłam na pracę dla chłopca, również dlatego, że papiery wydrukowały mi się w nieco zimnych odcieniach. Ale już tworzą się kolejne komunijne pamiątki -również w wersji dziewczęcej. 

Sami zobaczcie pierwsze efekty. 



 
W swojej pracy użyłam grafik z kolekcji First Communion:


Tradycyjnie na koniec zapraszam Was do mojego miejsca w sieci


Do następnego posta. Pozdrawiam!

Paulina














2 komentarze:

Zacisze Lenki pisze...

Piękna karteczka Paulino. Pozdrawiam serdecznie.

zreczniemagda pisze...

Przepiękna!