piątek, 21 lipca 2023

URODZINY KSIĘŻNICZKI

 Witajcie!

Podzielę się dziś z Wami inspiracją na urodzinowy karnet dla dziewczynki.

Do wykonania pracy wykorzystałam mix naszych digi kolekcji z LITTLE PRINCESS na czele. Jak myślicie, ilu kolekcji użyłam? Liczę, liczę i doliczyłam się w sumie 4 😉 W tle znajdziecie arkusze z  Funny Friends i Hydrangeas, natomiast listki pochodzą z kolekcji Farm Friends. Do kompozycji dodałam pasujący kolorystycznie papierowy kwiat, złote perełki,  pomponiki oraz wstążkę gnieciuszek, a digi papierki podbiłam dodatkowo warstwami z papieru lustrzanego i białego - tak powstała urodzinowa kartka dla Małej Księżniczki.  Uwielbiam arkusz stempli LITTLE PRINCESS!💖






Kolekcje, które wykorzystałam, znajdziedzie tutaj:






Bawcie się dobrze miksując nasze kolekcje!😉

Pozdrawiam serdecznie, Magda



Brak komentarzy: