piątek, 30 listopada 2012

Wyniki konkursowe

Ogłaszam wyniki ostatniego wezwania na ozdobę świąteczną. Dziękuję Wam ślicznie za głosowanie i za tak wielu chętnych do wyzwania !!! Dla ścisłości piszę, że głosowań od anonimowych blogowiczów nie zaliczyłam. Nie chcę, żeby ktoś miał żal... Czyli sprawiedliwie.

1. Joanna / 29 głosów
 2. OriBella / 18 głosów
                 3. Agnieszka ABOKU / 15 gołosów


Zwycięzców proszę o zgłoszenie się do mnie po nagrody :o)))


Na facebooku trwa konkurs mikołajkowy. Zapraszam Wszystkich do klikania



A to już całkiem nowe zbieracze przepisów kuchennych. Czerwone i bardzo rustykalne.








10 komentarzy:

TuKara pisze...

Gratulacje Dziewczyny,,,,tylko pozazdroscic!!!

rudlis pisze...

Gratuluję zwycięskiej trójce :)

misz-masz barbary pisze...

Gratulacje dla dziewczyn i żal że przegapiłam taką akcję ;)

Joanna Wiśniewska pisze...

Dziękuję bardzo za wyzwanie i nagrodę :)
Cieszę się, że bombki się spodobały :) Bardzo mi miło. Dziękuję.

OriBella pisze...

Ja również bardzo dziękuję za wyzwanie i za wszystkie głosy na moją pracę:))) Jest mi niezmiernie miło, że zostałam wyróżniona, bo wszystkie prace były piękne, a wybór (jak dla mnie) bardzo trudny, jeszcze raz dziękuję:)

Ludkasz pisze...

Gratuluję dziewczyny:)I dziękuję za zabawę:)

Sylwia-eR pisze...

Gratuluję finałowej trójce- prześliczne prace-dziękuję za zabawę,a przepiśnik z koronkowa gwiazdką cudny

Klaudia/Kszp pisze...

Gratuluję zwyciężczyniom :)) Dziękuję za zabawę!

Agnieszka - ABOKU pisze...

Dziękuję!!! Bardzo się cieszę i dziękuję za świetną zabawę, cudowną grafikę oraz wszystkim, którzy na mnie głosowali :)
Bardzo dziękuję, pozdrawiam.

Aggaw pisze...

Gratulacje dla zwycięskiej trójki - przepiękne prace! A ja dziękuję organizatorce za przednią zabawę i możliwość pracy z prześlicznymi grafikami :-)
Pozdrawiam cieplutko