czwartek, 11 kwietnia 2013

Z elfem

Witajcie :) Lubicie czwartki? Ja lubię!
A dodatkowo od dziś będzie to "mój dzień" tutaj, na blogu u Janet.

Jestem Klaudia.



Mieszkam od ponad 2 lat w Szwajcarii z mężem i dwoma synkami. To właśnie po przeprowadzce tutaj musiałam sobie znaleźć coś - jakąś odskocznię, hobby, cokolwiek.
I znalazłam. Efekty znaleziska możecie obejrzeć na moim blogu kszp.blogspot.com. A od dzisiaj również tutaj, gdzie będę przedstawiać moje prace z pięknymi grafikami Janet :)

Pierwszą z tych prac widzicie poniżej





Na powitanie zrobiłam kartkę używając grafiki z zestawu Fairy Postcard.
Ozdobiłam ją własnoręcznie wykonanymi kwiatkami.

Pozdrawiam serdecznie i życzę wszystkim miłego czwartku! :))



10 komentarzy:

Magda Łuczak Art pisze...

Fantastyczna! Twoje kwiatki jak zwykle mnie powalają :)
Gratuluję obecności w świetnym DT ;)

Anna Zaprzelska pisze...

Aaaach, jest taka jak młoda wiosenka - kooocham kolory i wszystko na tej kartce:-)

Agnes B pisze...

cudowna, a te szarpania na kartce-mistrzostwo ;)

Janet pisze...

pomysł na adaptacje tych grafik powalający :)

ivonno pisze...

Grafika, jak i wszystko co ją otacza piękne. Kwiatki urocze:-)

JagaBa pisze...

Piękna karteczka!Jestem wielką fanka Twoich kwiatków i "szargania" .:P

iluszka pisze...

Genialna! Grafika urocza, pięknie wkomponowana w całość, a ażurowe serce dodaje tego czegoś kompozycji...

Klaudia/Kszp pisze...

Dziękuję serdecznie za miłe komentarze :* :))

OriBella pisze...

Piękna, nic dodac, nic ując:)

jola_zola pisze...

Przepiękna... ta fioletowa baza jest tu jak kropka nad i :)