niedziela, 12 stycznia 2014

Wyzwanie styczniowe

Kochani!
Czy z niecierpliwością czekacie na wyniki grudniowego wyzwania?
Oto one:
1. miejsce i trzy grafiki od Janet przypadły w udziale...
dagetArt 
2. miejsce i dwie grafiki do wyboru otrzymuje...
Koliber Art
Zaś 3. miejsce wskazał random.org
i możliwość wyboru jednej grafiki od Janet zdobyła...
bibliotekag6

Zwycięzcom gratulujemy wygranej i przepięknych prac!!!
[po nagrody piszcie na maila digitalpaper@op.pl]

*****
A tymczasem zapraszamy Was serdecznie na pierwsze w Nowym Roku wyzwanie!
Ponieważ mamy styczeń, a w styczniu nasze kochane Babcie mają swoje święto,
to proponujemy Wam wyzwanie pod tytułem:

~ wizyta u Babci ~

czyli wszystko, co nam się kojarzy z Babcią i gościną u Niej.



Zasady wyzwania:
1. W ciągu 3 tygodni zrób pracę zgodnie z tematem wyzwania.
Nie trzeba użyć grafiki Janet, choć gdyby została wykorzystana, byłoby nam bardzo miło :)
2. Poprzez mały przycisk na końcu tego posta dodaj link
bezpośrednio kierujący nas do Twojej pracy.
3. Koniecznie pokaż na swoim blogu banerek do aktualnego wyzwania!
Niech i inni dowiedzą się, że  u nas trwa świetna zabawa!
4. W drugą niedzielę następnego miesiąca zajrzyj do nas koniecznie,
by zobaczyć, kto wygrał wyzwanie.

Zwycięzców będzie trzech.
Dwóch pierwszych wybierze w głosowaniu Janet i jej Grupa Projektowa.
Trzeciego zwycięzcę wylosujemy spośród pozostałych uczestników wyzwania.

Nagrody:
1. miejsce ---> trzy grafiki od Janet (do wyboru)
2. miejsce ---> dwie grafiki od Janet (do wyboru)
3. miejsce ---> jedna grafika od Janet (do wyboru)

I tradycyjnie już przedstawiamy prace naszego zespołu:

i babciny ogród pełen kwiatów!
{grafika}

i pyszne wypieki jej Babci!
{grafika


i okiennice na drewnianym domku jej ukochanej Babci Gabrysi!

Mam nadzieję, że będziecie świetnie się bawić!
Pozdrawiam!

4 komentarze:

KoliberArt pisze...

Bardzo i serdecznie dziekuje !!!!

Daga pisze...

Że ja???? Nie mogę uwierzyć, patrzyłam 3 razy czy aby dobrze przeczytałam. nawet nie wiecie jakie to dla mnie wyróżnienie. Dziękuje!

bibliotekaG6 pisze...

Po prostu nie wierzę... ale super:))też sprawdziłam kilka razy:))
dziękuję i gratuluję pozostałym

Ludeczka pisze...

Gratuluję wygranym! Fajnie wam się rok zaczyna :D