sobota, 19 września 2015

Dziękuję!

Nie wiem jak zacząć ten post...
Pamiętam, jak prawie 2 lata temu zaczynałam współpracę z Janet i jej pięknymi grafikami. 
Dzisiaj nadszedł czas aby się pożegnać i przede wszystkim podziękować. To był dla mnie zaszczyt móc pracować z tak zdolnymi i utalentowanymi dziewczynami z DT oraz grafikami od Janet. 

A to moja pożegnalna praca!
Dziękuję z całego serducha za czas, który z WAMI spędziłam!

Mocno ściskam i pozdrawiam!
Cmok, cmok!


Grafika, którą użyłam idealnie oddaje klimat dzisiejszego posta. 
Cała masa kwiatów dla WAS!


3 komentarze:

Solange Barreto pisze...

Maravilhoso. Amo as flores.

Magda Łuczak Art pisze...

Joluś! Przepiękna praca!
Jako koordynator DT chciałam Ci podziękować za te wszystkie piękne prace, które tu nam pokazywałaś. Za Twoje ciepło i dobroć też Ci dziękuję!
Poza tym... gdyby nie Ty - zresztą sama wiesz :)
Buziaki!
m.

jolagg pisze...

Dziękuję Madziu za wszystko! Było mi z Wami cudownie.