sobota, 3 czerwca 2017

BOX PEŁEN PASJI

Witajcie, 
dziś chciałam Wam pokazać kolejny box dla człowieka pełnego pasji.
 Rower, góry, podróże...i to wszystko razem w jednym pudełku :)

Grafiki:  EPHEMERA oraz ANTIQUE MAPS








https://www.etsy.com/listing/104254756/antique-maps-background-digital-collage?ga_search_query=antique+maps&ref=shop_items_search_2

https://www.etsy.com/listing/218736415/ephemera-circles-image-digital-collage?ga_search_query=ephemera&ref=shop_items_search_41

pozdrawiam Was cieplutko,


6 komentarzy:

Anika pisze...

Super pomysł :)

Mona_63 pisze...

Wow!
Fantastyczny!
I zdecydowanie nie z serii:
Śruba, młotek, gołe babki:
damski projekt "męskiej kartki" ;)

PS Jak większość ja również mam problem z kartkami dla mężczyzn ;D

Agnes handmade cards pisze...

Coś pieknego, ta trawka, kamienie, skala, naprawdę świetny pomysł. Oryginalny pomysł😍😍😍😍

Mracikowo pisze...

A mogę widzieć jak zrobiłaś tą skałę? Prześliczne i takie proste, cudo :)

KartkoweLove pisze...

wow, extra pomysł

Becia scrapuje pisze...

Dziękuję bardzo za tyle ciepłych słów :)
Maćku, skałę zrobiłam sklejając kartkę papieru w stożek, następnie dobrze posmarowałam medium żelowym i obtoczyłam w tych maleńkich kamyczkach (3D powder)
Udanej zabawy!