piątek, 6 marca 2020

ALICE IN WONDERLAND PAPER - DIGI PAPIERY Z DUSZĄ

Cześć
Chcę Wam dzisiaj przedstawić wspaniałe papiery do własnego wydruku z kolekcji Alicja w krainie czarów. Są po prostu nieziemskie!! Pierwszą warstwę wydrukowałam na papierze z fakturą rypsową, drugą na kalce - dało mi to świetny efekt i w rezultacie śliczny brzoskwiniowy kolor. Z resztek papieru wycięłam listki i tło pod napis, co idealnie wkomponowało się w całość. Z pewnością jeszcze niejednokrotnie użyję tego zestawu papierów. Polecam z całego serca.




Wykorzystałam:

https://www.etsy.com/pl/listing/580202344/alicja-w-krainie-czarow-papier?ga_search_query=alice&ref=shop_items_search_5 

Przesyłam uściski i przypominam o naszym wyzwaniu KOBIECO
Szczegóły wyzwania znajdziecie tutaj

Kasia


2 komentarze:

Becia scrapuje pisze...

Efekt fantastyczny!!!

Kasia pisze...

Dzięki :)