piątek, 17 kwietnia 2020

Natura w mini albumie

Kiedy zobaczyłam zestaw grafik Botanica Mini Journal wiedziałam od razu, 
że muszę coś z nich zrobić. Pomyślałam, pokombinowałam i powstał mini albumik.
 Powycinałam wydrukowane papiery, motyle, ważki, kwiaty i poczułam się jak w ogrodzie. 
Myślę, że nawet zdjęcia nie są w nim potrzebne - wystarczy sama natura. 
Kiedy zrobiło się ciepło za oknem, udało mi się go sfotografować w promieniach słońca. 
Mam nadzieję, że się Wam spodoba.
 Nie wiem jak Wy, ale ja strasznie tęsknie za
 beztroską chwilą w parku, lesie albo wycieczką rowerową.  
Musimy być silni jeszcze chwilkę i docenimy to wszystko ze zdwojoną siłą.











Wykorzystałam:


Pozdrawiam serdecznie:

5 komentarzy:

Dorota pisze...

Niesamowity album.

GosiaMachynia pisze...

Dziękuję bardzo :)

Becia scrapuje pisze...

Piękny, klimatyczny :) Bardzo mi się spodobał!!!

Agnieszka Korman pisze...

Przepiękny Gosiu!

Edi pisze...

Bergabung dan mainkan permainan Poker Online dan Domino Online di agen ituQQ. Dimana permainan yang tersedia lebih banyak dan promo lebih menarik untuk anda. Oleh karena itu jangan lewatkan bergabung dan memainkan semua permainan yang tersedia di agen ituQQ.

Agen Poker ituQQ
Agen Domino ituQQ