środa, 6 maja 2020

Podróż w nieznane

Witajcie Kochani,
dziś zapraszam do obejrzenia mojej inspiracji, która powstała na papierze z ręcznym pismem.
Ten i wiele innych arkuszy znajdziecie w naszej ofercie.


Kartkę wykonałam z myślą o życzeniach dla mężczyzny, który zaczyna nowy etap w swoim życiu.
Dlatego pojawił się motyw podróży.


W naszym sklepie znajdziecie też wiele pięknych tarcz zegarowych, jedną z nich umieściłam na tej kartce. Dodałam też skrzypce, bo znacznie lepiej podróżuje się w takt muzyki.


Mam nadzieję, że czujecie się zainspirowani.

GRAFIKI:

Number  Letter Kit  envelope and cards for cutting out  image 0 Vintage skrzypce-tło i elementy-cyfrowy kolaż arkusz-do druku image 0 Steampunk-tło i elementy-cyfrowy kolaż arkusz-do druku Pobierz image 0

dziękuję Wam za dzisiejsze odwiedziny
 i zapraszam serdecznie na kolejne spotkanie :)


Ewa
Mimowolne Zauroczenia


Brak komentarzy: