wtorek, 28 lipca 2020

Woreczki vintage na lawendę

Dzień dobry.
Przygotowałam na dzisiejszą inspirację woreczki z lawendą, które ozdobiłam grafikami 
idealnymi do tego zadania. Przygotowany materiał zszyłam na brzegach, a następnie przykleiłam grafiki oddrukowane na drukarce atramentowej na papierze ksero. Podczas nakładania kleju decupag kolory delikatnie tracą na swojej wyrazistości. Dzięki temu trikowi i "postarzeniu" woreczków tuszem uzyskałam efekt vintage, jakbym przed chwilą wyjęła je z odkrytej na strychu skrzyni prababci. Do środka włożyłam susz lawendy i zawiązałam woreczki jutowym sznurkiem. Teraz już tylko wystarczy włożyć je do szafy i cieszyć się przez cały rok pięknym zapachem. 



Lawendowe karty-zestaw 6-cyfrowy arkusz kolażu-do druku image 0

Dziękuję za Waszą uwagę i do zobaczenia :) 

3 komentarze:

Nika pisze...

Wspaniałe! Zawsze chciałam się tego nauczyć ❤

DecoArtMagda pisze...

Cudowne, czy kiedyś wystarczy mi na to czasu💙

Agnieszka Korman pisze...

Nika, Magda, dziękuję ślicznie!