piątek, 25 września 2020

Alicja w Krainie Czarów - JUNK JOURNAL

 To już naprawdę lata całe upłynęły od mojego ostatniego scrapowania.

Ale! Dawno nic nie sprawiło mi tyle radości co stworzenie tego właśnie albumu z jedną z moich ostatnich grafik, którą znajdziecie tutaj  

„– Czy nie mógłby pan mnie poinformować, którędy powinnam pójść? – mówiła dalej.
– To zależy w dużej mierze od tego, dokąd pragnęłabyś zajść – odparł Kot-Dziwak.
– Właściwie wszystko mi jedno. – W takim razie również wszystko jedno, którędy pójdziesz.
– Chciałabym tylko dostać się dokądś – dodała Alicja w formie wyjaśnienia
– Ach, na pewno tam się dostaniesz, jeśli tylko będziesz szła dość długo.”

Ja się w końcu dostałam do świata, który kiedyś sprawiał mi tyle radości!

Zatracić się całkowicie w papierach to dopiero frajda!


Czyż to nie czary?!








   



Brak komentarzy: