czwartek, 25 listopada 2021

KLASYCZNE ŚWIETA

 Dzień dobry :)

Czy myślicie już o robieniu świątecznych kartek? Do świąt zostaje coraz mniej czasu, a zatem nie zwlekajcie. Ja chciałam Wam dziś pokazać klasyczną, elegancką kartkę z wesołej kolekcji "Świąteczna wioska". To kolekcja pełna słodkich gnomów, ale można w niej znaleźć też przepiękne tła i roślinne dodatki. Najbardziej przypadł mi do gustu wzór desek, który właśnie wykorzystałam do oklejenia bazy. Użyłam tu również różowego tła oraz listków ostrokrzewu do uzupełnienia kompozycji kwiatowej. Chciałabym jeszcze zwrócić Waszą uwagę na fakt, że niektóre z tych teł nadają się nie tylko do świątecznych prac, ale również na inne okoliczności i ja z pewnością wykorzystam je jeszcze nie raz.

 
 
 


 
Ze sklepu wykorzystałam:


 Wioska Bożonarodzeniowa  Słodkie krasnale  Zestawy do zdjęcie 1 
 

Pozdrawiam serdecznie



Brak komentarzy: