niedziela, 23 stycznia 2022

LECIMY NA URODZINY!

Cześć! 

Zimowych zwierzątek ostatnio tu sporo, ale w końcu mamy zimę, więc czego się spodziewać! ;) 

Gdy zobaczyłam pierwszy raz kolekcję 'Winter Animals', wiedziałam, że będzie jedną z moich ulubionych. Grafiki są idealne w swojej prostocie i kolorystyce, no i jeszcze te patternowe tła! Miód na mą duszę! Kolekcja jest doskonała
zarówno do kartek urodzinowych jak i zaproszeń, idealna dla milośników prac dziecięcych w leśnych klimatach :). 

Moja inspiracja jest klasyczną dl-ką, z okienkiem na górski krajobraz i misiem lecącym samolotem. 

Samolot jest przestrzenny, bardzo prosty w wykonaniu, a jednocześnie efektowny w pracach. :) 




Kolekcja Winter Animals


Ściskam Was serdecznie i jednocześnie witam się na pokładzie Digital Paper :) 

Benita

b.mi.pracownia




5 komentarzy:

Silije pisze...

Prześliczna kartka, z jaką dokładnością i sumiennie w najdrobniejszych szczegółach. Super

b.mi.pracownia pisze...

Dziękuję 🖤

b.mi.pracownia pisze...

Dziękuję 🖤

b.mi.pracownia pisze...

Dziękuję 🖤

b.mi.pracownia pisze...

Dziękuję 🖤