czwartek, 9 kwietnia 2015

Chrzest Święty z Greetings Tag

Witam Was serdecznie :)
Mam nadzieję, że czas świąteczny był dla Was udany.
Dziś przedstawiam kartkę wykonaną na Chrzest Święty. Chciałam, by była ona odrobinę inna niż zwykle - odeszłam więc od motywów wykorzystywanych typowo w kartkach dla dzieci. Uważałam by nie zrobić jej typowo w stylu vintage - pozostawiając delikatną i dziewczęcą.  Wykorzystałam tutaj jeden z tagów pochodzący z kolekcji "Greeting Tags" . Tak sobie wymyśliłam i oto jest:







Miłego dnia :) Pozdrawiam



4 komentarze:

Sylwia-eR pisze...

Śliczna- podoba mi się niebanalna kolorystyka.Podziwiam dopracowany środek pracy.

Madeleine pisze...

Bardzo urocza kartka :)

Padoriaa pisze...

Dziękuje ślicznie :)

Padoriaa pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.