środa, 15 kwietnia 2015

WYZWANIE KWIETNIOWE

Witajcie kochani!
Oto zwycięzcy wyzwania marcowego,
którego tematem była mapka.

1. miejsce i trzy grafiki do wyboru otrzymuje:

2. miejsce przypadło w udziale
(nie zapomnij wybrać dwóch grafik!)

zaś Random.org wylosował
(czekamy na Twój mail z wybraną grafiką!).

GRATULUJEMY!!!

[po nagrody piszcie na maila mamajudo@wp.pl]

__________________________________________

W kwietniu zapraszamy Was na wyzwanie
KARTKA Z "JAJEM".
Czyli ma być dowcipnie - a nie z jajkiem ;)



Zasady wyzwania:

1. Do 12 dnia następnego miesiąca zrób pracę zgodnie z tematem wyzwania.
Nie trzeba użyć grafiki Janet, choć gdyby została wykorzystana, byłoby nam bardzo miło :)
2. Poprzez mały przycisk na końcu tego posta dodaj link
bezpośrednio kierujący nas do Twojej pracy.
3. Koniecznie pokaż na swoim blogu banerek do aktualnego wyzwania!
Niech i inni dowiedzą się, że u nas trwa świetna zabawa!
4. 15 dnia następnego miesiąca zajrzyj do nas koniecznie,
by zobaczyć, kto wygrał wyzwanie.


Zwycięzców będzie trzech.
Dwóch pierwszych wybierze w głosowaniu Janet.
Trzeciego zwycięzcę wylosujemy spośród pozostałych uczestników wyzwania.
Nagrody:
1. miejsce ---> trzy grafiki od Janet (do wyboru)
2. miejsce ---> dwie grafiki od Janet (do wyboru)
3. miejsce ---> jedna grafika od Janet (do wyboru)
________________________________

Oto prace naszego zespołu projektowego:


zrobiła taką kartkę:



stworzyła kartkę o f(F)ochu:

| grafika |

czaruje nas frywolną karteczką:

grafika |

Mam nadzieję, że będziecie się świetnie bawić!


6 komentarzy:

Agnes B pisze...

Wszystkie prace są kapitalne! BRAWO dziewczyny! :D

Daga pisze...

Ja???Że ja???? Trzy razy sprawdzałam, czy mnie wzrok nie myli. To jestem w szoku! Ale sie ciesze. Dziekuje :) i gratuluje pozostałym.

steresa pisze...

Ja również się cieszę i bardzo dziękuję!

Agnieszka pisze...

Serdeczne gratulacje! Bardzo ciekawe prace.

Zapraszam na mój nowy adres: www.nozyczkirudej.blogspot.com

Unknown pisze...

Gratuluje dziewczyną, a wyzwanie... świetny pomysł. Patrząc na każdą z kartek DT uśmiechnęłam się pod nosem. Świetne! :)

Tina J pisze...

"jajcarskie" karteczki super!! , moje gratulacje dla dziewczyn :)