środa, 15 września 2021

EUKALIPTUSOWY BOX

Dzień dobry :) 

Na dzisiejszą inspirację przygotowałam exploding box. Zrobiłam go z przyjemnością, bo był dla mnie poniekąd wyzwaniem, a ja lubię wyzwania. Otóż miał być przeznaczony dla zakonnicy z okazji 25-lecia jej Profesji Zakonnej. Czyli musiały być motywy sakralne,pudełeczko na pieniądze, dużo kwiatów, bo siostra jest romantyczką, no i delikatne kolory. Najbardziej pasowała mi tu kolekcja eukaliptusowa, ponieważ zawiera w zestawie również papiery, które wykorzystałam do oklejenia boxa na zewnątrz, oraz etykiety do oklejenia wewnątrz, a poza tym jest bardzo delikatna. No i oczywiście nie mogło też zabraknąć listków uzupełniających kwiatową kompozycję. Zobaczcie jak wyszło.






Ze sklepu użyłam:

Eucalyptus Collection  Paper Craft Supplies  Scrapbooking  image 0

 

Pozdrawiam


Scrapkowy Kącik Gosi

Brak komentarzy: