niedziela, 19 września 2021

Jesienny jeżyk na urodzinki dla dziewczynki

 Zauroczyły mnie cudowne jesienne zwierzątka, a szczególnie ten słodki jeżyk. Postanowiłam przygotować urodzinową kartkę w kolorach jesieni, gdzie to przekornie stojące na głowie zwierzątko będzie stanowiło punkt centralny kompozycji. Opiera się ona na błyszczącym, grzechoczącym i mieniącym się różnymi kolorami shakerze.




Dla towarzystwa postanowiłam dodać mu niewielką żabkę ukrywającą się pod czerwonym parasolem grzybka. Całość uzupełniając kwiatami i dodatkami w jesiennych barwach.



Nie mogąc się oprzeć urokowi tego jeżyka, postanowiłam ozdobić również tylną ściankę mojego shakera, aby wykorzystać jeszcze jedną z tych słodkich grafik.


Oto grafiki, których użyłam:


Zapraszam do ich obejrzenia i wykorzystania. Uwierzcie - trudno się oprzeć!











Brak komentarzy: